Annulering Booking

Wij boeken wel vaker met Booking, maar we hebben nog nooit meegemaakt dat een verhuurder de boeking annuleert. Ze gaven aan een dubbele boeking voor onze datum te hebben en dat de onze geannuleerd werd. Heel gek aangezien we al in oktober geboekt hadden een nu pas drie maanden later dit te horen kregen. Daar kun je dus als klant niets aan doen. Ze probeerden nog een alternatief aan te bieden, maar twee studio’s zonder aparte slaapkamer is voor mij echt geen optie. Ik kon dus opnieuw gaan zoeken naar een nieuw verblijf op de Azoren voor onze tweede week. Alleen waren we inmiddels dus drie maanden verder en waren verblijven duurder geworden en al veel volgeboekt. We hadden juist voor de tweede week gekozen voor twee appartementen met zwembad, zodat mijn ouders en wij wat meer privacy hadden en ons dochtertje zich kon vermaken bij het appartement. Zoiets was niet meer te vinden in een betaalbare prijsklasse, dus ging ik weer op zoek naar één woning. Gelukkig was hierin nog wel keus. Ik vond een gaaf huis dichtbij zee met drie slaapkamers. Het enige minpunt was dat we het huis maar tot 10 augustus konden boeken, terwijl we op 11 augustus terug vliegen. Ik zocht een hotel voor dit laatste nachtje in Ponta Delgado en ook dit boekten we. Zo was alles toch weer geregeld, maar het had mij wel een aantal slapeloze nachten en veel stress gekost. Hopelijk gebeurt dit niet meer.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *